onsdag 1 juni 2011

Stopp i trafiken...

... kan bero på olika saker. Ibland är det en mobil affär på vägen...


... eller ett dito gatukök.


Bilderna är tagna i vårt närområde. Så här ser det ut på smågatorna där vi bor.

Idag har jag varit och lämnat in gästrummets nattduksbord på snickeriet där jag köpte dem. Det är stora sprickor i träet och möblerna behöver även en generell justering - detta efter två veckors användning. Jag visste att det inte var några högkvalitativa saker jag köpte, men lite besviken är man. Mycket här görs endast halvhjärtat. Det måste vara så dyrt och framförallt ineffektivt att behöva göra om och göra om.

Jag har även köpt en skohylla (ger inte upp!) och eftersom vi har så många vackra trollsländor som flyger vid poolen fick även denna följa med hem.


Sara packade upp ett lila skelett när hon kom hem från skolan och...


... började genast att förbereda inför sitt kalas imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar