måndag 25 juli 2011

Kompisar - ANTLIGEN!

Lyckan ar fullstandig. Kompisarna borjar komma tillbaka till Jakarta.

Sara har varit hos Romy hela dagen. Det ar mycket lek som skall tas igen. Hon kom precis hem med en hatt som Romy hade haft med sig till henne fran Holland. Hatt is the grej i Holland just nu. Alla har tydligen hatt.


Hugo har haft sallskap av Jonathan hemma hos oss hela dagen. Jonathan ar en svensk/dansk kille som ar lika gammal som Hugo. De har badat och spelat biljard och pingis. Nar det blev for langtrakigt akte vi ivag till Cilandak Town Square och kakade lunch pa Burger King och sen fick grabbarna ga pa bio sjalva. De sag Dylan Dog: Dead of Night.


Jag var pa banken. Det tog halva dagen. Tva bankkontor fick jag besoka for att hamta ett nytt bankomatkort for att mitt gamla blev uppatet av en bankomat i forra veckan. En rolig grej var att jag forst fick tillbaka mitt gamla bankomatkort, och sen fick jag det nya. Man hade plockat ut det gamla ur maskinen som tuggat i sig det och kontaktat mig. Sa gor man val aldrig i Sverige?

Pa kvallen spelade jag och Hugo dagens biljard- och pingismatcher. Hugge vann bada idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar