lördag 15 januari 2011

Aktivitetslordag

Varldens rota idag. Bade for Hugo och Sara.

Sara kom med i Glee-gruppen trots att man skulle ha registrerat sig samt betalat for tva manader sedan och gruppen var full. En person dok dock inte upp sa Sara fick glatt den platsen.
En teaterlarare och en koreograf haller i detta och alla barn far valja varsitt solonummer. Vi foraldrar far sen njuta av deras upptradande nagon gang i mars.


Chrille och Hugo var och sag en bortamatch i tyska skolan. JIS fotbollslag som Hugge ska fa spela med i spelade mot ett annat skollag. Traning blir det tva ganger i veckan och matcher i Coca Cola-cupen pa helgerna. Tranaren ar tydligen en riktig karaktar. Socker moms hade bullat upp med dricka (med isbitar sa klart), snacks och blota handdukar efter matchen. Bortskamda sma barn.... Vi ar sa glada att Hugge far vara med trots att de egentligen inte tar in nya talanger mitt i sasongen.

Jag registrerade Hugge for skolbasketen ocksa som borjar i februari. Man var da i princip tvungen att samtidigt fylla i vilken volontaruppgift man kunde hjalpa till med. Snacks valde jag eftersom jag tror inte att jag platsar som coach.... far se om Chrille tar den bollen....

Vi hann aven aka forbi vart favorithus igen och sag sen ett radhus i ett compound som byggs just nu. Det var fortfarande en byggarbetsplats och huset var fint, men tradgarden tyvarr obefintlig.

Sen den ackligaste lunchen hittills i Jakarta - pa ett valkant stalle.


Nu oser regnet ner. Det far bli buffen pa hotellet till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar