onsdag 26 juni 2013

Kussarna på Grönan och tjejmiddagar

Igår var Sara, Hugo, Gustav och Klara på Grönan. Trots att vi hängde på låset var det otroligt långa köer till biljettkassorna. Vi hade dock tur och gick till rätt ställe. Två minuter senare och ungarna kunde springa rakt in med varsitt åkband.


Det var en fantastiskt vacker dag i Stockholm igår. Det var riktigt varmt dessutom.


Kussarna har haft så kul på sistone och umgåtts non-stop. Sara och Hugo har i praktiken flyttat hem till dem.


Själv så sprang jag upp och ner till tvättstugan under tiden, men hade som tur var en tjejmiddag att se fram emot på. Jag hann även gå en sväng förbi Fältöversten innan jag promenerade ner till Djurgårdsbron. Åh så vackert det är i denna stad!


Jag träffade Joanna, Bisse, Linda och Loisan på en liten restaurang vid brofästet.


Vi delade på en stor charkuteritallrik och åt sedan varsin jätteräksmörgås. Så gott!


Det blev inte så sent och jag hade världens röta som fick skjuts hela vägen hem. Loisan är för snäll. 
Det var tjejmiddag för andra kvällen i rad. I måndags träffade jag nämligen Maria och Camilla från min gamla mammagrupp. Vi var då kvar på ön och jag kunde låna Helenas cykel för att ta mig fram och tillbaka till Järnet. Det var kallt att cykla hem sent på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar