fredag 14 december 2012

Golffredag

Fredag idag och det betyder golf. Idag var jag och Mari ute på Emeralda och hade en härlig runda. Det var precis lagom varmt till en början eftersom det var mulet. Sen kom solen fram och det blev hett direkt. Birgitta var tyvärr busy med julförberedelser och kunde inte joina.
 
 
Jag stannade till på hemvägen och fick äntligen skaftet på min driver utbytt - något jag inte prioriterat på så där ett år. Det fanns en liten hål-i-väggen-affär nära golfbanan där de i princip enbart bytte skaft på golfklubbor. Otroligt bra.
 
 
Det tog bara fem minuter.
 
 
När jag kom hem låg det ett fint tackkort från den indonesiska skolan som jag besökte för ett tag sedan. De hade skrivit på svenska till och med.
 
 
Ikväll är det tjejkväll med utgång. Hugo ska då ha några kompisar över här hemma och Sara och Halle är bjudna på middag hem till Noah som även har bjudit in någon annan killkompis. Dubbeldate?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar