tisdag 25 december 2012

Julafton och juldagen

Tomten hittade hit till Filippinerna igår också.


Grabbarna fick varsin Gangnam Style T-shirt bland annat.


På eftermiddagen testade Chrille sitt nya vattentäta telefonfodral och tog kort på barnen när de badade i de höga vågorna.




Julaftonsmiddag blev det för alla utom för mig som låg hemma med feber och nydiagnosticerad amöba i magen. Fy tusan vilken otur.


Jag hade också velat vara med!



Jag missade också fina fyrverkerier.


Idag på juldagen blev det utflykt till gokartsbanan. Det var lite läskigt att köra så snabbt tyckte barnen, men så kul!


Eftersom det fanns en liten nöjespark i närheten åkte de även flumeride några gånger.


 På kvällen bjöd hotellägarna på en trevlig complimentary Christmas Dinner som började med en bön.


En helstekt gris är ju ett bra alternativ till julskinka.


Vi fick en god buffe och barnen åt så öronen skakade. De små potatisarna var nästan godast.


Nöjda kusiner.


Jag kunde också vara med ikväll eftersom antibiotikakuren jag började äta på igår har gjort underverk och jag känner mig i det närmaste frisk så här 24 timmar efter ställd diagnos. Fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar