torsdag 20 december 2012

Snart är det jul!

Vad snällt av tomten att komma hem till oss redan i natt! Han måste ha vetat att vi ska åka på semester senare idag och därför delat ut våra klappar några dagar för tidigt.
Eftersom Chrille och jag inte var hemma när barnen vaknade skrev jag en lapp om att inga paket får öppnas förrän vi alla är hemma igen. Gissa om det har klämts på paketen under dagen...
 
 
Jag satt hon frissan och sms:ade med Sara som inte verkar tro på tomten längre.
 
 
Annars har det varit en lugn och härlig vecka. Barnen har hängt med sina kompisar nästan hela tiden. Vi har även hunnit med lite shopping...
 
 
...och ätit lunch med Chrille i stan...
 
 
...barnen har varit och klippt sig....
 
 
... och jag har haft min sista bahasa-lektion för terminen. Gud så mycket läxa vi hade tills idag!
 
 
Idag är Sara på PIM med Kurumi och jag och Hugo har precis varit och käkat lunch på Koi. Nu ska det packas big time. 00:55 går flyget till Manilla i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar