tisdag 26 februari 2013

Mrs G på besök

Saras lärare från fyran, Mrs G, är och hälsar på  i Jakarta just nu. Hon ville självklart träffa sin sista klass som hon hade innan hon gick i pension. Mrs G ordnade därför ett pizzaparty igår.



De flesta mammorna från den klassen träffades också över en lunch med Mrs G eftersom eldsjälen Diana hade dragit ihop hela gänget, men jag avstog eftersom jag redan hade en lunch inbokad på stan. Jag träffade då några telecom-fruar ute på Din Tai Fung. Några av oss fortsatte sen till en jätterea i Senayan City, men det var lite misslyckat eftersom rean för oss vanliga inte hade börjat ännu. Bara de med ett speciellt kontokort fick handla. Vi andra får vänta till imorgon. Det var lite synd, för det fanns en del fina saker att köpa. Bara tjusiga märken dessutom. Jag hinner nog inte gå dit då eftersom det är möte med Nordiska Klubben på dagen och sen måste jag fixa inför bokklubbsmiddagen som ska vara hemma hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar