söndag 1 januari 2012

Gott Nytt År!

Ja, jag vet att det är lite sent men jag har inte haft möjligheten att blogga sedan nyårsafton. Nu kommer det förhoppningsvis att trilla in uppdateringar vartefter. Jag börjar där jag slutade - på nyårsafton.


Vi tillbringade den på Imperial Adamas Beach Resort på Phuket. Alla kusinerna var med. Flickorna...


... såväl som pojkarna.


Alla kussarna samlade.


Jag och svägerskorna.


Vi åt en fantastisk buffé. Efterrättsbordet kollade vi först.


Frukten skippade därför i alla fall jag.


Chrille gick loss på hummern.


Så även Martin.


Jag och Ninni träffade på två thailändska skönheter.


Birgitta flörtade med hotellchefen - som vanligt.


De som ville kunde ha luva.


Efter middagen gick vi ner till strandbaren där det bjöds på underhållning. Bland annat fick vi se 'stångdans' framförd av inhyrda tjejer från Patong... kanske inte det mest familjevänliga alternativet.


Barnen hade också tränat in en dans.


Fyrverkeriet var riktigt bra.



Skål och gott nytt! Minstingarna fick doppa läpparna om de ville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar