torsdag 12 januari 2012

Julen utstädad

Idag kunde jag inte motstå att köpa denna fantastiskt fina rosa vide. När jag väl kom hem såg det dock lite ut som om julen varar ända ut i påska, så det var bara att städa undan julpyntet med detsamma. Skönt att få det gjort.


Jag har varit ute och försökt att hitta möbler till vårt vardagsrum. Jag ska beställa ett soffbord och ny TV-bänk, men damen jag fått ett pris av är bortrest så det får vänta till på lördag. De gamla möblerna kommer att åka upp till TV-rummet som behöver möbleras akut. Så här ser det ut där för ögonblicket:


Jag hittade två små söta bord i målat stål som jag ännu inte riktigt vet var jag ska ställa.


Borden fick dessutom godkänt av barnen vilket inte hör till vanligheterna.



Just nu är båda Hugo och Sara iväg på aktiviteter. Får se när de kommer hem. Jag hör att det mullrar ordentligt på håll och snart kommer nog regnet. Saras baseballträning verkar aldrig bli av. Det bara regnar och åskar under deras träningar.

Hugge är på fotbollsträning. De har sin första match i Coca Cola-ligan på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar