torsdag 6 oktober 2011

Lakrits!

Tidig morgontennis för min del blev det även idag. Vinst blev det dessutom - för första gången någonsin mot Torill. Dagen började alltså bra. Sen blev det sämre. Jag fick för mig att det var fredag idag och missade därför ett möte i skolan och en golflektion. Vimi - min golfkompis, ringde när jag stog och tittade på snorklar. Himmel.

Jaja, jag bokade en manikyr och pedikyr på eftermiddagen istället - på Jamu Spa som är ett populärt ställe i kvarteret bredvid.


Det är så skönt att få fötterna fixade. Ljuvligt.


Jag hittade också saltlakrits på Kem Chicks. Chrille blev mycket glad över det. Även Hugo som nu börjat gilla lakrits han också.


Sara hade bara halvdag i skolan idag då det är föräldramöten med lärarna idag och imorgon. Hon åkte hem till klasskompisen Maja efter skolan. Maja är en amerikansk/polsk flicka som nyligen flyttat hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar