måndag 31 oktober 2011

Mer Halloween

Jag köpte en skohylla i mitten av september som jag helt glömt bort. Den skulle ha levererats för flera veckor sedan och när jag åkte förbi affären för att påminna dem, såg jag denna snygga gong i grannbutiken. Eftersom jag är så trött på att stå och skrika att maten är klar slog jag till - bokstavligen talat. Den ska snyggas till och oljas och jag ska hämta hem den imorgon.


Nu ikväll är det Halloween på Paradiso Executif, som är ett stort compund i närheten av oss. Det är en stor happening där tydligen så Gitte som bor där bjöd in våra små barn också. Vi mammor fick vin och urgod hemmagjord pizza.


Sara är clown. Hon lånade min tröja och Chrilles byxor. Clownsminket hittade vi inte. Jag hade tyvärr inget rött läppstift heller. Hugo är som vanligt på först basket- och sen fotbollsträning.


Sara och Amelia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar