söndag 10 juni 2012

Eric!

Vi bor hos Helena och Martin i några dagar så Hugo och Sara har därför umgåtts massor med sina kusiner Gustav och Klara. Sara hängde med till Klaras gymnastiktävling igår och grabbarna spelade spel halva dagen. Senare åkte jag och Hugo över till Peter och Caro. Tänk att det gått ett helt år sen vi sågs sist! Det var så kul att träffas och barnen har vuxit enormt. Elinor är hela 177 cm lång och känns ett helt huvud längre än jag. Hugo sov sen över hos Eric. Vi vuxna hade så mycket att prata om att jag helt glömde bort tiden och fick slänga mig därifrån då jag skulle hem till Bisse på kvällen. Hann inte ens säga hej då till Hugo....


Det var så kul att träffa Bisse och hennes små tjejer också och få höra mer om vad som hänt här hemma sedan sist. Sara fick hänga med på en middag med Helena och Martin på kvällen och träffa några av sina gamla klasskompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar