torsdag 21 juni 2012

Halsont

Igår var jag inne i stan igen och lunchade med min Jakarta-kompis Boel. Vi var på Mellanders Fisk på Medborgarplatsen. Glömde att skriva att jag i förrgår också sprang på Isabelle i tunnelbanan. En annan Jakarta-kompis. Vad världen är liten!


Igår kom Vicke över på middag.


Hugo låtsades att hans päroncider var någonting annat.


Jag började känna mig ruggig igår kväll och idag vakande jag med världens halsont. Jag hämtade i alla fall maken från Arlandatåget. Han landade i Stockholm tidigt imorse och han har inte varit hemma nu på ett och ett halvt år. Så det är mycket som ska hinnas med på den korta tid han är här. Han började med att ta med barnen på lunch till Presto - en korvmoj här på ön. Sen pep han direkt vidare till golfen. Jeppe och han ska ta en första golfrunda gemenstamt på mycket länge.

Barnen är ute och springer som vanligt och jag ligger framför TV:n och hoppas på att bli frisk till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar