fredag 15 juni 2012

Skanskafest vid Stora Skuggan

Jag har en sådan tur med att tajming och fick idag vara med på jobbets sommarfest. Det hela började med tipspromenad vid Hagaporten med obligatorisk dryckeskontroll redan efter första frågan.


Mitt lag vann dessvärre inte, men det gjorde inte så mycket.Jag träffade en hel del av mina gamla arbetskamrater men även en hel del nya. Det har hänt en hel del på de ett och ett halvt åren som jag nu har varit borta från jobbet.

Vi åkte sedan buss ut till Stora Skuggan vid Universitetet. Där bjöds det på grillat och levande musik.


Arnold, Pia, Erica och Per var extra kul att träffa. Lollo också såklart som dessutom också körde hem mig till Björnbo efter kalaset.


Det blev en tidig kväll då de alla har ett heldagsmöte imorgon. Vi i ledighetskommittén får fortsätta att softa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar