tisdag 19 juni 2012

Nytt pass

Detta år var det min tur att ordna med nytt pass. Häromdagen varnade man  på nyheterna till och med för långa köer hos passpolisen, så jag åkte ut till Täby och förberedde mig på en längre sittning. Det tog en timme så det var ju inte så blodigt.


Sara var med Elin hela dagen igår, sov även över där och lekandet forsätter idag. Hon ville inte vara med på bild, men jag lyckades till slut få till en då hon var hemma i fem minuter för att packa sin övernattningsväska.




Hugo var hemma hos Vicke igår och vi såg en film igår kväll när han väl var hemma igen. Han sover länge på mornarna nu - idag ända till 12:15! Rekord för honom som alltid har vaknat urtidigt. Han är hos August och Arvid just nu. Jag drar snart in till stan för att träffa KTH-tjejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar