söndag 24 juni 2012

Midsommar

Hugo firade som vanligt (!) midsommar ute med storkusinerna på Yxlan. Vi vinkade av honom redan i torsdags.


Min midsommar har mest handlat om sängliggande och TV-tittande. Jag har haft uront i halsen, ont i hela kroppen, varit rejält snorig och gått på antibiotika. Fy f-n. Roligare har man ju haft.


Chrille och Sara åkte ut till Nacka i fredags. Där var det ett traditionellt midsommarfirande som vanligt. Med hela gamla härliga kompisgänget. Så trist att missa detta! Jag som aldrig är sjuk annars.
Chrille skickade i alla fall bilder till mig då och då under dagen. Det började som alltid med sillunch hos Net-Net och Jojje.





Och mustascher till 5-kampen även i år.






Jag piggade på mig och åkte över en stund på kvällen i alla fall - till middagen hemma hos Lulu och Anders. Där fick jag några fler piller av Joanna, bland annat en fantastiskt värktablett och sjukdomen var som bortblåst - för några timmar i alla fall. Det var så mysigt att träffa alla!



Det var sängläge för mig även igår. Chrille och Sara var då på lunch hos Bärsan och Loisan och sen spelade Chrille golf med Pete. De och Jeppe ska ut och spela idag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar