måndag 11 juni 2012

Träningsvärk

Jag var ute och sprang igår. För första gången på ett år och njöt så av den friska luften. Idag är det inte lika skönt. Träningsvärken blir bara värre och värre...
Jag masade mig i alla fall iväg till Urban Deli på Nytorget och träffade Jeanette som var där med sin bokklubb. Så mysigt att träffas!


Sen hämtade jag upp Hugo vid Odenplan. Han och Eric hade varit i stan och spelat spel på något ställe.

Det är så härligt att själv få köra omkring i ett vackert sommar-Stockholm. Allt är så rent och snyggt. Folk följer trafikreglerna. Inga trafikköer. En fröjd.


Vi stannade också till vid Arengrillen på hemvägen där Hugo beställde in årets första tunnbrödsrulle med räksallad och Pucko. En klassiker!


På kvällen var det söndagsmiddag. Birgitta bjöd på sushi och jag på 'Bärsans efterrätt' istället för tårta för att fira Sara. Sara fick fina paket av alla. Sen var vi tvungna att se sista halvlek av Spanien-Italien.


Sara har annars varit hos Elin hela dagen. Hon har fullt sjå att hinna med och träffa alla kompisar. Det är bra att man kan skypa och chatta också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar