måndag 6 oktober 2014

Husvärmning

Vi hade vår housewarming i lördags. Vi var totalt 52 personer och det hela blev mycket lyckat. Svenskgänget var här, likaså några av mina tennistjejer, golftjejerna så klart samt några grannar. Chrille hade bjudit in några från jobbet samt några från biljardlaget. En härlig blandning med andra ord.

Jag har sagt det förut och jag måste säga det igen. Det är fantastiskt att ha fest i detta land. Vi bjöd på drinkar med tilltugg och hade tagit in catering från Koi - en av våra favoritrestauranger här. Följande serveringspersonal ingick i priset - en bartender, en kock och tre som serverade. Så skönt! 
Vi serverade frozen margaritas till fördrink och hade fått låna en riktig margaritamaskin från Chrilles biljardhemmapub Eastern Promise.

Det blev en hel del dans och många var uppe och stuffade.














Cris var kvällens fotograf.




Vår DJ gjorde ett mycket bra jobb.


Det blev en svettig tillställning - vi bor ju i tropikerna, och jag fick för mig att det inte syntes på min klänning att jag svettades. Så fel jag hade! upptäckte jag då jag såg alla bilder.



Jag hade urkul!


Chrille fastande tyvärr inte på en enda bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar