måndag 13 februari 2012

Bogor Raya

Igår söndag blev det inte mycket gjort. Vi tog en sväng till Poins Square, men det var också allt. Barnen hade kul i Apple-affären. De lekte chipmunks medan jag köpte telefonbatteriladdare till bilen. Ungarna var annars på sitt allra värsta humör och retade varandra konstant. Så efter en halvtimme fick de sätta sig i bilen och vänta - för då hade jag fått nog.


Vi hann köpa en massa nya filmer innan dess. Och såg en av dem 'Do not be afraid of the dark' - en rysare, när vi kom hem.



Idag var det golf för min del. På Bogor Raya som ligger en timme söder om Jakarta. Det är en av de allra finaste banorna här i Indonesien. Det var en fantastiskt fin dag och jag hamnade i en trevlig boll tillsammans med amerikanskorna Valentina och Barbara och australiensiskan Anastasia. Jag gick runt på 94 slag vilket är bra för att vara jag.


Nu har Hugge precis kommit hem från skolan och ätit sin favoritmellis - jordgubbar med socker och mjölk. Han har fotbollsträning snart. Sara är på repetition inför talangshowen idag igen. Gud vad de tränar till detta. Det skall bli kul att se resultatet sedan.


Hugo gjorde en liten film tillsammans med två av sina kompisar i helgen. Den ligger ute på Youtube och de kollar hela tiden hur många som har varit inne och kollat på den. Länken till mästerverket:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar