måndag 23 september 2013

Partyhelg

John och Renee  har bott hos oss i helgen och då blir det som alltid party. Vad passar då bättre om inte lite svenskt snacks som jag hittade på PIM.


I fredags blev det AW på Loeswys för alla utom för mig eftersom jag var helt slut efter oktoberfesten. I lördags var jag dock utvilad och vi hade då fördrink hemma hos oss. Vi skulle alla gå på Reggie och Arpitas hejdå-fest inför deras flytt till Singapore.


De hade festen på den turkiska restaurangen Anatolia - i deras inre privata rum. Det bjöds på magdans.


Det fanns också en inhyrd spåtant som båda jag och Chrille gick till. Hon sa dock inte så mycket till någon av oss trots att Chrille försökte ge henne lite information om sig själv.


Det var ett kul party med mycket dans.


Jag hade dock glömt att slå på blixten varför alla bilderna från kvällen är katastrofdåliga.


Chrilles kollega Anker och Reggie. Det sista vi gjorde innan vi gick hem från festen var att ta en shot tequila eftersom Arpita tyckte vi alla behövde one for the road - inte det smartaste när klockan är två på natten.


Chrille och John gick ändå upp och spelade golf igår söndag medan jag vilade mig i form och gick och käkade en god lunch med barnen istället. Hugo och jag gick sen också på bio - vi såg Malawita som jag gillade mycket.


Idag kommer Ninni till Jakan och hon får bo i Saras rum den första natten eftersom Big John och Renee inte åker hem förrän imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar