torsdag 19 september 2013

Snart oktober

Veckorna går så obeskrivligt fort och snart är det redan oktober. Jag har därför varit och köpt mig en födelsedagspresent. Det blev två golfklubbor i år. En träfemma och en trätrea slog jag till på eftersom det är golfrea i en stor sportaffärskedja just nu. Jag frågade om det var originalklubbor och det skulle visst vara det. Klubborna är dock tillverkade i Kina.


Denna vecka har bara svischat förbi utan att jag gjort något speciellt alls. Jag har bara fixat lite med praktiska saker och tränat. Barnen har också mycket träningar just nu. Tre dagar i veckan kommer Sara inte hem förrän efter klockan 19:30. Hugo har inte lika tufft schema eftersom han har skippat basketträningarna denna termin och kör bara fotboll.

Idag är det dags för den årliga oktoberfesten på hotell Aryaduta i centrala Jakarta. Det kommer nog att bli sent då det tar en stund att ta sig dit och hem och jag har därför ställt in golfen imorgon eftersom jag nog inte kommer orka att gå upp klockan 06:00.


Imorgon får vi besök. Renee och Big John kommer hit från KL och ska bo hos oss över helgen. Vi ska gå på en gemensam fest på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar