onsdag 4 september 2013

Snabbvisit i Singapore

Klockan ringde redan 03:45 igår morse eftersom jag skulle ta det tidiga flyget till Singapore. Jag hade återbesök hos bröstdoktorn och ett besök hos en ögonläkare eftersom jag har haft dåligt mörkerseende på ett öga under en tid.


Jag satt vid fönstret och hade en fin utsikt över staden.


Båda besöken gick toppen. Jag fick göra flera test hos ögonläkaren och allt såg som tur är bara bra ut. Det dåliga mörkerseendet berodde nog bara på torra ögon och jag fick ögondroppar med mig. Resten av dagen ägnades åt shopping. Planet blev dessutom försenat och gick inte förrän 22:00 så jag hann bli rejält trött i fötterna efter en heldag längs Orchard Road. Det regnade som vanligt i Singapore.


Väl hemma igen låg det ett brev hemifrån. Jag fick hitskickat ett nummer av tidningen Tara eftersom Annelie är med och modellar i den. Så kul att se! Hon är så snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar