tisdag 10 april 2012

Dumlekolor

När det finns några svenska varor att köpa i affärerna här så sprids det som en löpeld bland oss utlandssvenskar. Isabelle hade hittat dumlekolor på Kem Chicks häromdagen så jag pep iväg dit idag och laddade godisförrådet. Jag köper även holländskt saltlakris där och idag hittade jag även några Fazerprodukter.


Tono har inte opererats ännu utan det kommer nog att ske imorgon. Ieym är och vakar på sjukhuset hela tiden. Jag tror att man måste ha någon anhörig med sig eftersom man inte får den hjälp man behöver om man tex måste gå på toaletten. Damen som körde på honom har nu betalat cirka en tredjedel av vad det kommer att kosta.

Igår såg vi 'Let's Dance'-premiären och även 'Melodifestival'-finalen. Jag och Sara hann med ett avsnitt av 'Sofias änglar' också. Det är så kul att se svenska program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar