fredag 6 april 2012

Skärtorsdag

Skärtorsdagen blev lugn för min del som hade hysteriskt ont i huvudet hela dagen på grund av väderomslag. Jag gick i nattlinne till sent på eftermiddagen. Så skönt. Chrille hann med en öl på Union på vägen hem och barnen kom hem sent efter sin fotbollsträning. Hugge hade ett helt kompani med sig då. Alla utom Sindre sov över.
Det fick bli pizza till middag eftersom jag inte fick någon förvarning om detta.


Killarna spelade Risk till sent i natt och har precis nu ätit frukost. De planerar vad de ska göra idag.


Själv vaknade jag redan klockan 05:00 imorse. Helt utvilad. Det fick bli en lång simtur i poolen i det vackra vädret. Chrille är och spelar golf med Mats och några till - de har planerat att spela 36 hål idag.  Hoppas de slipper det tropiska regnet som har vällt ner varje eftermiddag den senaste veckan.
Jag har inte ens påskpyntat i år - har helt glömt bort att det faktiskt är påsk nu. Vet heller inte om påskharen hittar hit till barnen i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar