torsdag 6 september 2012

Hugo på skolresa

Igår spelade jag golf med ANZA-damerna. Vi var bara en 4-boll och jag spelade med tre australiensiska damer som alla hade bott i Indonesien hur länge som helst. De har så nära hem så vissa pendlar nästan mellan Jakan och sina pensionärslägeheter på Guldkusten i Australien.
 
 
Jag spelade bra och kom in på totalt 93 slag, men lyckades ändå inte vinna. Vi spelade på Gading Raya där det bland annat växer fina palmer med röd stam.
 
 
Idag var det tidig uppstigning för Hugo och mig. Han är iväg på en övernattningsresa till Puncak med skolan och såg mycket fram emot det.
 
 
 
Idag hade jag också min första bahasalektion för terminen. Vi har fått en ersättare till Gunilla eftersom spanska Gemma joinar oss. Det var mycket bra att äntligen komma igång med språkstudierna efter det långa sommaruppehållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar