torsdag 13 september 2012

Sara på skolresa

Denna vecka är det Saras tur att åka på skolresa. De åkte till Pasir Mukti utanför Bogor igår och väntas inte hem förrän imorgon fredag. Hon var så uppspelt för allt roligt de ska få vara med om. Bland annat ryktades det om gyttjebad.
 
 
Vi föräldrar känner oss trygga då vi får små uppdateringar via sms lite då och då.
 
 
Jag har annars fortsatt mitt hemmafruliv big time denna vecka. I tisdags var jag i och för sig på ett 'arbetsmöte' på ett stort hotell där vi ska ha vår kräftskiva. Jag var då helt slut eftersom jag hade börjat dagen med ett tungt, en och en halvtimmes långt boot camp-pass i Gittes compund. Vi var tolv damer som sprang omkring och gjorde tunga övningar ute på deras område. Jag har knappt kunnat gå de senaste dagarna då jag tränade flera mycket otränade muskler för första gången på länge.
 
Igår onsdag var det lunch med Mari och Birgitta på Toscana. Idag lunch med Isabelle på FJL efter bahasa-lektion, jobb med sponsring och vininköp. Pust!
 
Gitte och de andra fruarna på hennes compund har en trevlig fredagstradition då de träffas tidig eftermiddag för lite vin. Jag bor inte på compundet, men vill också ha lika trevligt så imorgon ska jag ha vineftermiddag hemma hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar