måndag 14 november 2011

Långsam nedladdning

Vårt internet blir bara långsammare och långsammare. Vissa dagar går det inte att ladda ner några bilder alls. Därför har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag.

Vi har i alla fall haft en skön helg. I fredags var det party för både mig och Chrille. Jag hade Bahasa Class Night Out och var ute på Jack Rabbit med Claire och Gitte. Jag hade dock en sådan huvudvärk så det blev inte lika sent för mig som för Chrille som var ute med Big John & Co. Sara sov då över hos Maja och Hugge var ensam hemma.

I lördags var det lugnt. Vi hann med en bra golfrunda och hade sleepover hos oss då två av Hugos kompisar sov över här hemma.

Igår söndag var det tidig golfrunda för oss, men eftersom det var så knökfullt på banan gick vi av efter 11 hål. De nio första tog 3 timmar att spela. Vi gick istället på bbq-lunch hos Gitte och Kenneth. Mycket trevligt, men vi var snart tvungna att dra vidare till JIS och fotbolls- och baseballmatch.


Sara spelade med sitt Phillies-lag. De vann till slut, men det var inte många som träffade bollen med slagträt.



Hugges Allstar Team spelade oavgjort. Hugge var lite besviken då han inte fick spela så mycket igår då de mötte att äldre indonesiskt lag. Han är yngst i sitt lag. De flesta spelar annars för U14-laget, medan Hugo spelar för U12.


Efter Saras match var det eftersnack. Alla spelarna stog på knä som man tydligen ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar