fredag 18 november 2011

Skön fredag

Idag har i alla fall jag haft en härlig dag. Det började med tidig morgonjoga hemma hos Gunilla. Vi två och Linda plus en jogalärare hade en lektion ute vid poolen. Vi stog i skuggan, men det var ändå hysteriskt varmt så vi svettades ymnigt. Jag som en gris. Nu vet jag hur Bikramjoga kan kännas.

Jag fortsatte sen till PIM - Pondok Indah Mall, som är vårt närmsta större shoppingcentra. Jag köpte ett par skor och tog en mani-pedi.


Sen promenerade jag till Ranch Market för att proviantera inför helgen. Ericssons kontor här i Indonesien ligger i dessa kvarter och syns på bilden nedan.


Vidare till skolan med mellismatsäck för båda barnen hade aktiviteter. Sara simmade och Hugo hade fotbollsturnering. Han brukar få med sig mackor och flera drickor i en kylväska.


Hugge spelar numera även i Middle Schools U-13 A-Lag. De har haft tryout för detta under den gångna veckan och öppnar nu upp med en turnering. Vi har fått införskaffa nya dräkter dagen till ära. Go Dragons!


Värmen fortsatte även på eftermiddagen. Det måste ha varit runt 34 grader i skuggan. Regnet hängde i luften och det började mullra på håll så turneringen avstannade en stund. Sara fick också gå upp ur poolen och hänga i kafeterian en sväng innan hon drog till Amelia.


Nu är det fredagsöl för oss vuxna igen. Tjing-tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar