måndag 29 april 2013

Cupcakes

Vi hade lite ärenden att uträtta - Sara och jag, och åkte därför till PIM på eftermiddagen. Det var dagens andra runda till PIM för min del eftersom jag också var där och åt lunch med Isabelle. Sara åt middag på Fatburger. Jag drack en iste eftersom jag fastar idag. Jag ska fasta två gånger i veckan ett tag framöver - detta efter att ha sett BBC-dokumentären om intermittent fasting. Det känns ganska bra att vila magen då och då.


Väl hemma igen låg ett DHL-kuvert och väntade. Oj så spännande! Jag får aldrig några försändelser med DHL. Innehållet var dock en besvikelse- bara ett nytt betalkort från banken i Sverige. 


Sara var sen sugen på att baka cupcakes.


Med frosting på så klart.



De blev fina, men smaken fick underkänt eftersom de inte smakade som amerikanska cupcakes - de amerikanska smakar tydligen mer vanilj. Vi får helt enkelt ösa på med vaniljessens nästa gång och kanske gräva fram ett riktigt amerikanskt recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar