fredag 5 april 2013

Hemma igen

Vi kom hem på tisdagseftermidagen och möttes av ett tomt kylskåp och ingen middag. Personalen här hemma hade kanske inte gjort sitt bästa....

På onsdagen började sista kvartalet i skolan för mina små gryn och Isabelle, Gunilla och jag åkte ut till Parade Outlet och shoppade. Vi köpte så mycket att butikspersonalen fick hjälpa oss ut med kassarna...


På kvällen var det tjejmiddag med fisksoppa hemma hos Torill. Det var mycket trevligt trots att vi var en liten skara och att jag var dunderförkyld. Jag åkte därför hem tidigt och igår låg jag och vilade mig hela dagen.

Idag mår jag betydligt bättre och det är snart lunch på Koi med några av tjejerna. Ikväll är det farvälparty på Shye för Claire och Amit som flyttar till Dubai i helgen.A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar