måndag 13 maj 2013

Fotbollsfest

Sara har haft ett fullspäckat schema hela helgen. Hon sov över hos två olika kompisar, var på födelsedagsparty på Waterbom och hann även med en fotbollsfest hemma hos Lilly - en av  hennes lagkamrater. Hon lämnade oss fredag eftermiddag och var inte tillbaka förrän ganska så sent igår söndag.


Vi hängde inte med på denna fest eftersom vi var på fotbollsturnering med Hugo hela helgen. Lottas mamma var snäll och mailade över en massa bilder.




Tjejerna har haft en fantastisk säsong och har inte förlorat en endaste match. De firade sina segrar i både Coca Cola-ligan och Greenfield-cupen  för flickor U12. Deras tränare - Neil från USA, har två döttrar i laget och verkar sugen på att coacha tjejerna nästa år också.


Idag måndag och vardag igen. Jag var på ett TRX-pass redan klockan åtta på morgonen. Passen börjar aldrig i tid och idag var det tommare än vanligt i salen när passet egentligen skulle ha börjat. Sen började folk droppa in en efter en och det blev fullt. Konstigt nog. Ledarna kommer aldrig i tid de heller. Det är indonesisk tidspassning som gäller. Man kan ju alltid skylla på trafiken.


Jag åkte sedan och hämtade min tavla som jag haft inlämnad för omramning i nedanstående lilla ramverkstad.


Det blev hur bra som helst. Med icke-reflekterande glas i och allt.


Nu ska jag lämna in fler tavlor som också behöver lyft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar