tisdag 28 maj 2013

Nya kuddar

Dagen började svettigt för min del. Jag cyklade till vår bahasalektion och råkade först cykla till fel adress. Fick cykla 30 minuter i onödan och till råga på allt hoppade kedjan av på vägen och jag jobbade mig rejält svettig för att få den på plats. Jag lyckades inte på egen hand utan fick hjälp av en snäll farbror.

Sen vidare för att uträtta några ärenden och sprang då på ett solarium. Det har jag inte sett här i Jakan tidigare. Undrar om det verkligen behövs.


Isabelle och jag käkade sedan lunch på Hotel Grand Kemang och gick på BWA:s vårbasar där jag bland annat köpte dessa snygga kuddar. Den minsta av dem är inte ny, utan den har Hugo gjort.


Det blev sedan en riktig vårmiddag idag. Räkor och sparris i en härlig sås.


Imorgon väntar Mangga Dua.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar