fredag 1 november 2013

Äntligen fredag och långhelg

Idag har det varit en härlig social dag hela dagen. Jag var först och käkade lunch med Renee och Cris på en ny restaurang som ligger utanför Gallerie Lafayette i Pacific Place. Man satt i en fantastiskt trevlig miljö utomhus och alla kyparna var halloweensminkade till tusan - så synd att jag inte tog en bild. Maten var också god och vi sa alla att detta kunde bli vårt nästa favoritställe. Renee är och hälsar på från KL just nu. Sen var det bråttom hem eftersom jag hade bjudit in till en eftermiddagsdrink hemma hos mig. Vi var som mest nio tjejer och alla tyckte att det var härligt att det var fredag igen.


Hugo och Sara var hemma och vände efter sina basketträningar. De har skoldans just nu och hade piffat sig lite inför den. Skoldansen håller på i hela två timmar (!) och det får inte vara några svordomar i låtarna som spelas. Tydligen går några övervakare runt och kollar så man inte dansar för nära varandra heller.


Chrille är och spelar biljard just nu och jag ska sätta igång med packningen eftersom vi åker hemifrån vid sjutiden imorgon bitti. Det ska bli så mysigt med långhelg igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar